Witam Cię miły gościu.

Zaglądasz do mnie, jakże mi miło.
Zostaw komentarz, swój link, żebym mogła Cię odwiedzić, jeśli mnie zaprosisz.

Jeśli przemkniesz bez śladu, może nie będę płakać ale będzie mi smutno.


Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 czerwca 2014

Mentalna niemoc

Czy ktoś tu jeszcze zagląda?
Nie mam weny do pisnia, a tyle opowiadań zaczętych czeka na dokończenie. Wstyd i żal, ale nie daję rady. Za dużo mam spraw codziennych do rozwikłania, do obrobienia, a wena chyba trochę przysnęła, bo to jest chyba niepisaną regułą, że sprawy doczesne są ważniejsze od intelektualnych.  Prosze o wybaczenie i cierpliowość. Wiem, ze powinnam dokończyć, to co zaczęłam. Mam nadzieję, że kiedyś dokończę. Pozdrawiam wszystkich. 

8 komentarzy:

  1. rok, ale zaglądamy i czekamy na cd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Ciebie rozumiem, Azalio :D, bo i mnie to dotknęło. Zajęta dzierganiem, zapominam o świecie wyobraźni na papierze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądamy i czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie Cię znalazłam, i będę wracać :)
    Chętnie jeszcze przeczytam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Azalio, i ja nadal czekam, serdecznie pozdrawiam Malgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również regularnie do Pani zaglądam i liczę,że tutaj będzie dalszy ciąg :)
    A dzisiaj właśnie odkryłam " Z szafy i komody" ;piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Azalio mam na imię Bożena czytam wszystkie twoje blogi
    dzień zaczynam od twojego codziennika nadal czekam na twoje pisanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń