Witam Cię miły gościu.

Zaglądasz do mnie, jakże mi miło.
Zostaw komentarz, swój link, żebym mogła Cię odwiedzić, jeśli mnie zaprosisz.

Jeśli przemkniesz bez śladu, może nie będę płakać ale będzie mi smutno.


Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 czerwca 2012

Witam Was kochani Czytacze. Wracam stęskniona, wypoczęta, wybyczona. Dzisiaj nareszcie zdobyłam modem i mogę swobodnie buszować w sieci. Tydzień temu dostarczono mi modem z Netii.  Mimo zapewnień operatora, że Netia ma zasięg w całej Polsce, nie zadziałał. Zasięg zerowy.
 Odesłałam z odpowiednim komentarzem, a dzisiaj pojechałam do sklepu T-mobil i kupiłam modem na kartę za 25 zł, bez umowy, bez abonamentu i jest dobrze. Sama będę decydować kiedy doładować. Na razie się rozkręcam, bo trochę się rozleniwiłam, ale dzień dwa i będą nowe posty.
Dziękuję za komentarze, za maile i za to, że pamiętacie o mnie. Aha, mam nareszcie usb do komórki i będę mogła przerzucać fotki z telefonu do laptopa. Mam nowe robótki, więc może jutro pokaże na blogu szydełkowym. Pozdrawiam i cieszę się, że znowu jestem z Wami.

16 komentarzy:

  1. A jak my się cieszymy:))
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszę, bo smutno bez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się cieszę. Nie wiem już czy pisałem Ci ale mam nowego bloga. Onet mnie zmęczył.
    Adres: http://leslie-warszawski.blog.pl/
    Zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj...jak miło czytać, że już jesteś :)


    Pozdrawiam cieplutko :)

    be_jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufffffffff!!!! Nareszcie! Jak miło że wróciłas niemal zza światów. Pozdrawiam z całego serca. Aajek

    OdpowiedzUsuń
  6. A spróbowałabys nie wrócić!!!!!! To marne byłyby Twoje widoki na przyszłość.!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się cieszę, że wróciłaś mimo, że nie doszłam jeszcze do siebie. Odezwę się w odpowiednim dla siebie czasie. Pozdrawiam Cię.Danusia1944.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku!!! Jak się cieszę, że juz jesteś!!! Ściskam Cię mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. A to czekam na nowy wpis. i zdjęcia :-) Jestem ciekawa, co nowego wydziergałaś. I świetnie, że odpoczęłaś. Może i mnie się wkrótce uda :-)

    notaria

    OdpowiedzUsuń
  10. No wreszcie, nudno bez Ciebie jakos jest a raczej bylo,a swoja droga to taka przerwa dobrze Ci pewnie zrobila?Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez sie ciesze, ze już jestes.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się cieszę , że jesteś znowu z nami , serdeczności zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Azalio !!!
    Mimo dłuższej przerwy jesteś wierna dawnym znajomościom blogowym.
    Nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo się tęskni za twoimi fantastycznymi, romantycznymi opowiadaniami.
    Dobrze, że wyszłaś na prostą.
    Przypuszczam, że naprawdę tęskniłaś za nami.
    Piszesz, że wypoczęłaś i wy...
    To każdemu jest potrzebne, a skoro tak jest, to od jutra zaczynasz blogowanie.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez ciebie grażyna to jakos tak pusto i dziwnie.Ciekawa jestem co wydziergałas nowego w tym czasie jak byłas bez neta czy netu ?buziaki razem z usciskami!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokazuj nowe robótki, bardzo jestem ciekawa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń