Witam Cię miły gościu.

Zaglądasz do mnie, jakże mi miło.
Zostaw komentarz, swój link, żebym mogła Cię odwiedzić, jeśli mnie zaprosisz.

Jeśli przemkniesz bez śladu, może nie będę płakać ale będzie mi smutno.


Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 maja 2010

O szyby deszcz dzwoni....

Można sfiksować od tej paskudnej pogody.Leje jak z cebra i nie zanosi się aby to się szybko skończyło. W telewizji pokazują coraz nowe zalane tereny.Ludzi ewakuują, cały ich dobytek pod wodą. Już jest 5 ofiar utonięć.Zgroza. Jest chyba jeszcze gorzej niż 1997 roku. Ludzie rozpaczają, narzekają na wszelkie władze, że nie zostali w porę ostrzeżeni o powodzi. Dziwne, bo od tygodnia w telewizji, w radio wszyscy trąbią na okrągło.Ludzie jak to ludzie, czekają do ostatniej chwili, a potem okazuje się, że jest za późno.U mnie na szczęście tylko bajorko na podwórku i trochę wody w piwnicy. Można wytrzymać.Gorzej u tych, którzy mieszkają w centrum wsi, na obniżonym terenie. Nie mamy jeszcze kanalizacji ściekowej więc wszystka woda spływa prosto na posesje.
Dalej nie chce mi się nic robić. Patrzę z ukosa na sterty ubrań na fotelach,na krześle i tylko patrzę. Wystarczy wstać powiesić do szafy, poukładać na półkach, część włożyć do pralki i po kłopocie. Nie chce mi się. Dobrze, że posadziłam kupione sadzonki pomidorów i kwiatów. Mam nadzieję, że się przyjmą. W sobotę trochę przestało padać, nawet wyszło słoneczko więc szybko wzięłam się za koszenie trawnika przy domu, bo trawa za chwilę sięgnie mi do kolan.Kosiarką się już nie dało, to wzięłam kosę i jakoś utłukłam trawę i badyla. Teraz kosiarka już weźmie resztę. Wczoraj po południu, pojechałam na rampę kupić węgla, bo zimno jak cholera i wilgotno w domu. Kupiłam dwa worki-90 kg. Od biedy wystarczy, żeby trochę złamać temperaturę. Dzięki temu jest mi trochę weselej bo już mam w domku ciepełko. Wczoraj jeździli ci co zbierają worki ze śmieciami. Miałam wystawione 4 ale skubańce nie wzięli.zadzwoniłam do szefowej od śmieci, to mi powiedziała, że nie mam zapłaconego rachunku za ubiegły rok. Cholera! Wydawało mi się,że płaciłam. Trudno, trzeba będzie zapłacić, bo za parę dni to będzie jeden smród z worków. Może przyjadą jak wpłacę na konto. Jutro powinnam już mieć na koncie emeryturę, to przeleję, całe 478,00 zł.
Kurcze, już po drugiej w nocy. Powinnam się położyć do łóżka, bo od tego siedzenia czuję, że mi spuchły nogi. Jutro robię przerwę z pisaniem i buszowaniem w sieci. Biorę się za robotę w domu, bo zarosnę badziewiem.Muszę się zmusić.
Spadam spać.

22 komentarze:

  1. Tlumacz sie, co to znaczy?
    " Pozdrawiam Barbarko serdecznie i buziaczki posyłam. Czy coś Ci to mówi? "
    Starsza kobieta jestem (tak wolno mówić o mnie tylko mi)i chyba coś mi umknęło;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To znaczy, że tak nazywa Cię w swoich komentarzach Azalia. Nie protestowałaś, gdy tak do Ciepie się zwracałam.
    To jest mój drugi blog, starsza kobieto.
    Buziaczki posyłam Barbarko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstałam rano ze świeżym umysłem i coś we mnie powiedziało, zajrzyj tu... oj myślę jednak czasami.
    Nie protestowałam, bo lubię to zdrobnienie mojego imienia;-)
    pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już miałam cykora, że się obraziłaś.
    Dziękuję Barbarko. Ja też lubię takie właśnie zdrobnienie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta cholerna gonitwa za pieniądzem, niszczy coś, co mogło być tak piękne!
    Siedzisz na fotelu, popijasz to co lubisz i piszesz co czujesz.
    Może tak będzie? Może dożyjemy poczwórnej emerytury, gdy wszystko pięciokrotnie stanieje? Nie takie cuda się zdarzały!Uwierz w to, ja też spróbuję.
    Bogata w niewielką emeryturę Joter-Joanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu, jesteś kochana. Myślisz, że będzie lepiej?
    Ściskam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for a marvelous posting! I definitely enjoyed reading it,
    you can be a great author.I will always bookmark your blog and definitely will come back sometime soon.
    I want to encourage that you continue your great writing,
    have a nice evening!

    my web page Chiropractor

    OdpowiedzUsuń
  8. May I simply just say what a comfort to discover somebody who
    genuinely knows what they are talking about
    over the internet. You definitely understand how to bring a problem to light and make it important.
    More people must look at this and understand this side of the story.

    I can't believe you are not more popular given that you certainly have the gift.

    Check out my web blog: athletic trainer career advancements

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a very good tip particularly to those new to the blogosphere.
    Brief but very accurate info… Many thanks for sharing this one.

    A must read article!

    My web blog :: back and neck pain treatment

    OdpowiedzUsuń
  10. Great site. Plenty of helpful information here.
    I'm sending it to several buddies ans additionally sharing in delicious. And naturally, thank you for your sweat!

    Visit my web site; physical therapist assistant resume

    OdpowiedzUsuń
  11. I do accept as true with all the ideas you have offered on your post.
    They're really convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are very brief for newbies. May just you please lengthen them a little from next time? Thanks for the post.

    Also visit my blog post: Chiropractor

    OdpowiedzUsuń
  12. My developer is trying to convince me to move to .
    net from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
    But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on various websites for about a year and am nervous about switching to another platform.
    I have heard very good things about blogengine.net. Is there a
    way I can transfer all my wordpress posts into it? Any kind of help would be really appreciated!


    Here is my blog post :: Orlando Chiropractor

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty! This was an extremely wonderful article. Thank you for supplying these details.


    Have a look at my web site restaurants downtown orland fifty

    OdpowiedzUsuń
  14. Good blog you have got here.. It's difficult to find quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!

    Also visit my homepage; Outdoor Led Lighting

    OdpowiedzUsuń
  15. all the time i used to read smaller posts that also
    clear their motive, and that is also happening with this piece of
    writing which I am reading at this time.

    My blog; Golf Putting Schools

    OdpowiedzUsuń
  16. Howdy! This blog post could not be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate!
    He continually kept talking about this. I'll forward this post to him. Fairly certain he's
    going to have a very good read. Thanks for sharing!


    Also visit my homepage - back Pain Medicines

    OdpowiedzUsuń
  17. We stumbled over here different page and thought I should check things out.
    I like what I see so i am just following you. Look forward to checking out your web page for a second time.


    Here is my web blog ... Orlando sushi

    OdpowiedzUsuń
  18. Very good post. I am facing some of these issues as
    well..

    Feel free to visit my website ... physical therapy jobs hawaii

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello mates, its impressive piece of writing about teachingand fully defined, keep it up all the
    time.

    My website; golf lessons online.org

    OdpowiedzUsuń
  20. Hurrah, that's what I was searching for, what a material! present here at this weblog, thanks admin of this web site.

    my page: Las Vegas Golf Instruction

    OdpowiedzUsuń
  21. great points altogether, you simply gained a emblem new reader.

    What would you recommend in regards to your put up that you simply made
    a few days ago? Any certain?

    my blog; Chiropractor

    OdpowiedzUsuń
  22. Quality posts is the secret to interest the visitors to pay a quick
    visit the site, that's what this website is providing.

    Here is my weblog ... Short game classes

    OdpowiedzUsuń