Witam Cię miły gościu.

Zaglądasz do mnie, jakże mi miło.
Zostaw komentarz, swój link, żebym mogła Cię odwiedzić, jeśli mnie zaprosisz.

Jeśli przemkniesz bez śladu, może nie będę płakać ale będzie mi smutno.


Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 kwietnia 2010

Po latach


Kochanie, chciałam powiedzieć Ci na początek coś bardzo miłego.
Nie powiedziałam.
Wzięłam do ręki telefon
Chwilę myślałam i wybrałam Twój numer..
Czekałam...
Twój głos, taki jak zawsze, cichy spokojny
Twoje ...halo????
Moje słowa i cisza.
Nie poznałeś mnie...
Nie poznałeś mnie??????
Po chwili Twoje, co słychać
Głupie pytanie, jak zwykle
I już wiedziałam, że nie...
Nie czekałeś na mój telefon
Nie czekałeś na mnie
Nie czekasz na mnie...
Dlaczego miałbyś czekać
skoro to ja
postawiłam kropkę nad i
mało kropkę, wykrzyknik
który do dziś we mnie krzyczy
Dlaczego????
Nie wiem.
Ale wiem, że brak mi Ciebie
Twoich cichych słów o niczym
Twoich dłoni bezradnych
Twoich oczu zdziwionych
Twoich dziwactw
i moich zdziwień
Brak mi Ciebie i mnie
Brak mi nas
Teraz to wiem
Czy Ty też to wiesz?
Czy potrafisz wybaczyć, zapomnieć
Czy otworzysz mi swoje ramiona i serce?
Nie chcę czekać w nieskończoność
Przyjmę cię
Takiego jakim jesteś
Nie musisz być rycerzem na białym koniu
Nie musisz mówić wierszy
Rzucać mi kwiatów do stóp
Nie musisz nic.
Wystarczy, że będziesz obok
Że będziesz patrzył na mnie
Że się uśmiechniesz
Że będę się budzić przy tobie
Że nasze będą dni i noce
I nasz będzie stół.
Tak bardzo chciałam ci powiedzieć...
Odłożyłam słuchawkę
Dlaczego????

Bądź tylko sobą
A będziesz moim szczęściem.

1 komentarz: